Katkos Apple-käyttäjät ry:n palveluissa 12.9.2017

Toisen palveluntarjoajan laitesalissa oleva laiterikko aiheutti kahdennuksista huolimatta katkoksen Apple-käyttäjät ry:n nimipalveluiden palveluntarjoajan yhteyksiin.Tämän vuoksi Hopeinen Omena, Homppuhotelli, Apple-käyttäjien nettisivut sekä sähköpostit olivat tänään tavoittamattomissa. Vikatilanne alkoi 12.9. kello 01.17.

Koska korjaukselle ei saatu vielä iltapäivälläkään korjausaikataulua, päätettiin Hopeisen Omenan ja Apple-käyttäjien nettisivujen nimipalvelut siirtää toistaiseksi toiselle palveluntarjoajalle. Hopeinen Omena ja Apple-käyttäjien nettisivut sekä sähköpostit palautuivat asteittain käyttöön noin kello 17.00 alkaen. Koska nimipalveluiden päivittyminen maailmalle ja kaikille operaattoreille vie teknisistä syistä tovin jos toisenkin, palautuvat palvelut asteittain käyttöön kaikille käyttäjille illan aikana.

Homppuhotelli palautui takaisin linjoille noin kello 20.09, jolloin palveluntarjoaja ilmoitti alkuperäisen vikatilanteen olevan vihdoin korjattu.

Jäsenrekisteripalvelu myClub oli saavutettavissa vikatilanteen ajan.

Mikäli olet lähettänyt meille sähköpostia tämän päivän aikana, viestisi ei välttämättä ole tavoittanut meitä. Lähetäthän viestisi tässä tapauksessa meilleuudelleen.

 

Apple-käyttäjät ry
appleusers@appleusers.fi

Apple User Group Finland