Tiedote vuosikokouksen 18.4.2020 järjestelyistä

Tiedote Apple-käyttäjät ry:n vuosikokouksen 18.4.2020 järjestelyistä

Koronaviruspandemian takia keskustakirjasto Oodi on perunut tilavarauksemme ja myös muutenkin yli 10 hengen kokoukset on kielletty.

Hallitus on päättänyt järjestää Apple-käyttäjät ry:n sääntömääräisen vuosikokouksen yhdistyksen sääntöjen sallimalla tavalla etäkokouksena. Kokousalustana käytetään Microsoft Teams -palvelua, mikä on tuettu Mac OS 10.11:sta ylöspäin. Myös mm. iPhone ja iPad -laitteilla jne. voi osallistua kokoukseen. Jos kokouksen aikana tulisi tarve järjestää suljettu lippuäänestys, asian käsittely siltä osin keskeytetään ja kutsutaan koolle ylimääräinen jäsenkokous.

Pyydämme osallistujia ilmoittautumaan vuosikokoukseen 18.4. klo 12-14 jäsenrekisterin kautta. Näin voimme lähettää linkit Teams-kokoukseen jäsenrekisterissä oleviin sähköpostiosoitteisiin Teamsin kautta.

Jos haluat harjoitella tai testata Teamsin käyttöä ennen kokousta, järjestämme keskiviikkona 15.4. klo 18-20 harjoittelutilaisuuden.

Virallinen kokouskutsu ja esityslista on julkaistu 25. helmikuuta jäsenlehdessä 1/2020 sivulla 23. Lehti on ladattavissa myös pdf:nä.

Apple-käyttäjät ry:n hallitus

Apple-käyttäjät ry